Jazz en Lugones

Una selmana encerráu con músicos, deprendiendo coses nel seminariu d’improvisación. Casi nun pude lleer ná ni escribir ná. Aparte, yeren les mis vacaciones…

Sacaron el cursu nel periódicu. Tamién ye casualidá que, habiendo más de 30 alumnos dando clase al tiempu, vengan a sacar la mía, y de toles fotos que tiraron (nesi grupu yéremos 6) saquen esa… Dicen que tamién sacaron coses na TPA, pero nun pude velo, así que nun sé.

Pasélo en grande. Mui buena xente… Agora, a trabayar (y a estudiar tolo que nos dixeron, que da pa trabayar un añu).

4 comentarios to “Jazz en Lugones”

  1. Hiroshige Says:

    Singulares vacaciones les tuyes 🙂

  2. Rumbonín Says:

    Rediósssssss!!!!!Si pensé que era el mismísimo Eddie Condon!!!!Por cierto, toy preparando el “How high the moon” pa tocalo con el mi “combo” y solo te digo una cosa: ¡VIVAN LOS ACORDES Maj7!!!!!!!!Dióóóósssss como presta!!!!!!!

  3. Guti Says:

    Hiro: espero tener alguna más 🙂 pero sí, una semana se me suele ir al garete en eso.Rumbonín: vaya si prestan, y hay muchas otras cuatriadas amigas suyas. En cuanto los toques una vez, los de tola vida parecen aburridos… Por cierto, el How high the moon esi hai que grabalu y… que rule…

  4. Sergio Says:

    Uffa…. acordes de séptima mayor, no me hables, con lo que me cuestan ( excepto el Si7M que lo uso en “Yesterday” y como me gusta la canción… de hecho , cuánta gente aprendió a facelu por “culpa” de esa canción de Paul.Por cierto, si os gusta la música, no os perdais el blog de mi amigo Chus:Parada del 2¡ Feliz día !

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: