Nun veas la entrevista

Esti nun ye el blog de Escolar, ya sé que nun lu llee muncha xente. Pero por mí que nun quede.

La telebasura ha muerto si tú quieres

www.noveaslaentrevista.com

Una respuesta to “Nun veas la entrevista”

  1. rose Says:

    ¿pero de verdad lo han soltado???? me quedo de piedra…y encima ¿lo van a entrevistar??????yo no la veré,puedes estar bien seguro….el día que decidí ver sólo series de mierda creo que acerté.te copio la foto pa colgarla en mi blog,me dejas, no??chau!

Responder

