La xuez de Otegi

Tan xulgando a Otegi por enaltecer el terrorismu.

Y Otegi ye impresentable abondo, pero lo más impresentable de la sala ye esa xuez.

Paezme que nun se pue tolerar esa mena de falar, chulesca, graciosina, improcedente. Paezme que ye una falta de respetu contra el acusáu, los abogáos, el públicu, los ciudadanos que-y encargan una xera tan seria, y contra la xusticia misma. Un xuez tien que ser seriu, téunicu, neutral y garantista, igual que un periodista tien que ser discretu y non protagonista. Los comentarios tan de más.

Esta señora ta mui al tantu pa decir fatiáes, pero pal so trabayu non anda igual de llista. resulta que tan xulgando a Otegi por enaltecimientu del terrorismu nun actu nel que participó, y… nun saben lo que dixo Otegi, porque díxolo n’euskera. Y resulta que tan traduciéndolo agora. Lleven dos días de retrasu por culpa d’eso.

Pero ¿qué coño de instrucción se fizo equí? ¿Qué base hebo pa detener y xulgar a Otegi? Igual la participación nel actu ye bastante, nun digo que no, pero ¿non hebo tiempo pa facer una puñetera traducción d’un discursu?

A mí, como ciudadanu, que me siento representáu por esa xuez, dame vergüenza.

Anuncios

Una respuesta to “La xuez de Otegi”

  1. jesusito Says:

    Alcordéme güei viendola na tele, ye la mesma xueza que negó a aquel rapaz del artefactu esplosivu la posibilidá de declarar n'asturianu porque entós ella diba ponese a falar en castúo y a ver qué pasa. Paez que tien un problema mui avezáu ente la mediocridá, que ye distinguir autoridá de chulería.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: