The end

Otra cosa que fice esti veranu foi bastante deporte. Y enfotéme en que duraran hasta el final. El pasáu vienres foi el últimu viaxe, porque cuandu vas perdiendo cuadradinos y tires de goma perende, ye’l momentu de parar.

Asina que, como dixe, llegó-yos el momentu a estos amigos, que lleven conmigo… dende xineru de 2006.

Sé que ye una burrada seguir corriendo con unos playeros asina: que pierden tola amortiguación, que se gasta la suela irregularmente, que pises peor… Y más pa daquién con una lesión. Pero precisamente por eso, cuandu dalgo ta fecho a ti y nun te fai dañu, sigues con ello y faes por nun cambiar ná. Asina que dices: “la última vez corrí bien, nun me dolió ná… así que déxolo too como tá”. Y asina hasta güey.

Pero llega un puntu que nun se pue seguir asina. Les semeyes nun yos faen xusticia, pero vese que esto ya taba pa tirar fai munchos, munchos kilómetros.

Eso sí, tovía nun los tiro; tovía valen pa dellos usos.

Pegasus 2006-2013 - reversu

Pegasus 2006-2013 - anversu

Una respuesta to “The end”

  1. R. Says:

    Yo creo que serán mi próxima zapatilla tras una mala experiencia con Asics Cumulus que tan bien me habían ido hasta la versión 14. Después de haber “tirado” ciento y pico euros necesito ir a algo seguro y encima no son especialmente caras

Responder

