Ferramientes de trabayu

Dientro un par d’hores voi dar clase con esto.

Ferramientes de trabayu

¿De qué pueo dar clase con estes coses? Non, nun ye de maxia. Y pa enriba nun voi ser yo el que faiga los trucos; voi sacar xente a la pizarra.

En fin, la cosa pue que funcione (y que la xente acabe con una idega más clara que cuando-yos lo desplico namás cola tiza), o pue acabar nel ridículu más espantosu. Y encima ye el primer día, asina que… esa ye la impresión que voi dexar pal restu’l cursu.

Veremos. Pero cuandu ún se fai mayor paez que-y da igual lo que piensen los demás…

3 comentarios to “Ferramientes de trabayu”

  1. Anónimo Says:

    Cuando era yo joven, allá por el 2003, nos diste una clase utilizando cartas. Creo que explicabas algoritmos de ordenación.

    Recuerdo que llevaste una cámara para grabarlo y subirlo a la página web de la asignatura y, aunque de estoy no estoy seguro, para que se viese en pantalla grande lo que tenías entre manos.

    No sé qué pensaría el resto de la gente, pero a mí me gustó. Me dejaste una buena impresión para el resto del curso.

  2. guticr Says:

    Cierto, llevé una cámara para proyectar la jugada en la pantalla grande. Espero que aparte de la buena impresión quedara algo sobre ordenación por ahí diseminado 🙂 pero reconforta saber que, cuando menos, no me tomaron por el profesor chiflado…

    Esta vez se trataba de explicar la recursividad (ordenando las cartas, cómo no). Creo que los “voluntarios” (ejem) y los asistentes estuvieron, por lo menos, más atentos que cuando se explica con la tiza. Y tengo la esperanza también de que algunas de esas metáforas les visiten, y les ayuden a entender el problema, cuando tengan su primer stack overflow 🙂

  3. Marta Segurola López Says:

    Qué grande eres. Profes así son los que hacen falta. 🙂

Responder

