B. B. King

Paez que morrió B. B. King.

B. B. King nun toca (porque resístome a decir “tocaba”) coses muy avanzáes, armoníes rares. Lo d’él ye’l, blues clásicu, tradicional.

Pero tolos guitarristas lu almiren. El mi profesor nómalu a menudo pa enseñanos que lo más importante ye tocar les notes “nel sitiu”. Tú pues facer una resolución sosteníu cinco alterada nunsecómo, pero llega B. B. King, toca tres notes en el sitiu, y tienen más fuercia que toles virgueríes que tú pueas intentar facer. Aparte de la elegancia, la pureza, y la profesionalidá: eses chaquetes con llentexueles, eses tarabiques.

Ye la referencia del blues eléctricu. Y además siempres tuvo ehí, los demás marchaben pero él non. Yera un grande que seguía equí, ún de los que nos enseñó a amar el blues. Y agora… agora marchó.

El periodista, Pablo Pardo, fai un percorríu pela vida del maestru, y nun ye una mala esquela. Lo que escribió ye más que digno, tá perbién, pero namás una puntualización: diz, como exemplu de que salió de la nada, que entamó nes chaboles y llegó a tocar nel Royal Albert Hall con Slash, el guitarrista de Guns’n’Roses.

Lo cierto ye que ye Slash el que llegó a tocar con B. B. King.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: