Moonglow – Transcribiendo a Russell Malone

El mi profesor díxome que esti branu trabayara el swing, el tempo, más que ná. Y escoyí, nun sé si con aciertu o non, un solu cortín de Russell Malone: Moonglow, del discu Bluebird que grabó col pianista Benny Green. Y equí dexo cómo va la cosa hasta agora:

Pémeque meyoré un poco, nun ta tan apresurao y tien un poco swing, pero dempués de velo grabáo doy-me cuenta de que he meyorar muuuuncho tovía (sigo puxando un poco). Grabase ye persano…

Curioso: Youtube díxome que detectara el usu d’una música con drechos d’autor, y que podía facelo pero que diben poner anuncios nel vídeu. O sea, que la máquina que atopa cachos de grabaciones… detectó que esto ye un cachu de Moonglow, por Benny Green y Russell Malone, que me paez téunicamente ablucante. Pero pa enriba… cree que ye el orixinal, y nun ve que yo toi tocando, lo que me paez ya increíble (y un halagu pa mí, que hasta la máquina cree que soy Russell Malone).

Guitarra: Ibanez Artcore AG75.

Cámara: cámara frontal del mi móvil. Vídeu cortáu con FFMPEG.

Soníu: grabáo direutamente a la mesa Zoom R16, amestáo con Audacity.

Montaxe: MemoriesOnTV 4.0.

Responder

